Sezon 2011 czas zacząć! - Puck na rozgrzewkę | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Sezon 2011 czas zacząć! - Puck na rozgrzewkę

Niedziela, 6 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 0

Ambicje na sezon

Wpis ten to take dobra okazja do opisania naszych planów na rok 2011. Zaczynając od krótkich tras, będziemy jeździć coraz dalej. Jako rozgrzewkę traktujemy takie wycieczki jak: Puck (55km), Kartuzy (80 km), Lębork (120 km) oraz Żarnowiec - Jastrzębia Góra (120 km). Wszystkie te trasy planujemy zaliczyć jeszcze w Marcu, jeśli pogoda pozwoli.

Od kwietnia zaczynamy dłuższe wyprawy. Niektóre z nich to: Łeba (150km), Starogard Gdański (160km), Krynica Morska - dojazd do obwodu kaliningradzkiego (200km), Elbląg (180km), Bytów (200km), Słupsk (220km), Grudziądz (260km). Na wakacje planujemy też wypad na więcej niż jeden dzień.

Puck - 06.03.2011

Marzec to oficjalne rozpoczęcie nowego sezonu. Śnieg powoli znika, zaczyna robić się cieplej, nic tylko korzystać z takiej pogody! Przygotowania do sezonu rozpoczynamy jak zwykle od krótkich trasek. Dziś trafiło na Puck. Niektóre fragmenty drogi są dość strome, uznaliśmy więc to za dobry trening i możliwość poprawienia kondycji.

Pomimo silnego wiatru i niskiej temperatury wybraliśmy się w dwuosobowej grupie do Pucka. Wyjazd ten miał stanowić część rozgrzewki przed Kartuzami oraz innymi dalszymi trasami, jakie planujemy. Ruszyliśmy o 12 45. Od początku dokuczał nam wiatr, który do samego pucka nie dawał rozwinąć prędkości. Na miejscu byliśmy po ponad półtorej godziny jazdy. Postój zrobiliśmy w McDonaldzie, który został przez nas przypadkiem znaleziony w poszukiwaniu sklepu. Stamtąd po półgodzinnej przerwie pojechaliśmy na puckie molo.

Po zrobieniu kilku zdjęć, o godzinie 15 45 ruszyliśmy w drogę powrotną. Tym razem zamiast przez Żelistrzewo i Mrzezino, postanowiliśmy wrócić Redą. Mimo dużego ruchu, jechało się dosyć dobrze ze względu na szerokie pobocza. Wolnym tempem, dojechaliśmy do gdyni dopiero przed osiemnastą, lecz wycieczka ta była bardzo ważna przed planowanymi na kolejną niedzielę Kartuzami.