Centrum | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Poniedziałek, 30 stycznia 2012 · dodano: 30.01.2012 | Komentarze 5

Dystans: 20,7km
Temperatura: -12st.

Dziś postanowiłem kupić kominiarkę, ponieważ po ostatnich wyjazdach w mrozie moja twarz nieco ucierpiała. Ruszyłem więc w kierunku centrum do hali targowej. Tam spytałem się w pobliżu szukanego sklepu, gdzie jest tu box z ciuchami militarnymi (który polecił mi rano Roadrunner1984 :)). Niestety pani handlująca odzieżą powiedziała, że nie ma tu takiego sklepu i spytała co chcę dostać. Pokazała mi jedynie bawełniane kominiarki z pomponami za 28 złotych więc musiałem odmówić ;). Udałem się do sklepu sportowego naprzeciwko hali, jednak ten był zamknięty. Kawałek dalej był kolejny lecz dostawa kominiarek ma być dopiero za tydzień. No cóż, postanowiłem przynajmniej zajechać na skwer. Kilka zdjęć z telefonu:

Sea Towers © gdynia94

Błyskawica © gdynia94

Ekipa TVN 24 przy Błyskawicy © gdynia94

Kępa Redłowska © gdynia94

Z powrotem pokręciłem się nieco po północnej części centrum i wyjechałem ulicą Janka Wiśniewskiego. Tam powstał korek ciągnący się do samej estakady. Pozostało mi jedynie pokazać mijając masę aut ścieżką rowerową, jakie są plusy ruszenia tyłka ;). Po minięciu estakady zaczyna się budowa ścieżki rowerowej mającej połączyć północne dzielnice miasta, poprzez istniejącą już ścieżką na Janka Wiśniewskiego z centrum. Jadę po jej śladzie aż do terminalu gdzie jej ślad się urywa. Tutaj ma powstać 'estakada rowerowa' zapewniająca bezkolizyjny ruch rowerzystów z autami, bo ruch w tej okolicy jest dość spory. Przecinam wszystkie uliczki prowadzące do terminalu wjeżdżając na chodnik Estakady Kwiatkowskiego. Po zjechaniu na Obłuże pozostał przejazd ulicą Unruga przez Pogórze i zjazd Pucką z powrotem do Chyloni.

Powstająca ścieżka rowerowa pod Estakadą Kwiatkowskiego © gdynia94

Kominiarkę po powrocie zamówiłem przez allegro i jeszcze w tym tygodniu powinna dojść. Nie oznacza to oczywiście, że do tego czasu zrezygnuję z dalszej jazdy ;) Jutro wybieram się w okolice Zatoki Puckiej, w następnych dniach temperatura może spaść jeszcze bardziej.