Krótka przejażdżka | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Krótka przejażdżka

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 0

Dlaczego krótka? Bo wiatr piździ niesamowicie. Na chwilę uciekłem do lasu aby się przed nim schronić (trochę pokręciłem się po Trójmiejskim Parku Krajobrazowym), potem jechałem asfaltem. Chciałem zobaczyć czy mocno przeszkadza i się o tym niestety przekonałem. Jutro wieczorem wraca Olaf i w poniedziałek wybieramy się do salonu rowerowego rozejrzeć się w nowych akcesoriach do naszych maszyn na ten sezon. Na 100% zaopatrujemy się w pedały SPD i buty do kompletu. Myślimy też o lusterkach, a mi przydałyby się także jakieś długie spodnie na rower. W piątek natomiast nie będziemy jeździć. Cały dzień spędzimy w gdyńskiej hali widowiskowo-sportowej. Między 9 a 11 marca odbywają się tam Kolosy, czyli największe w kraju spotkania podróżników i żeglarzy. Rok temu spędziliśmy tam cały weekend z zaciekawieniem oglądając prezentacje. W tym roku na pewno nie opuścimy tej świetnej imprezy, zwłaszcza, że będzie parę prezentacji rowerowych. Oczekujcie małej relacji z Kolosów na naszym blogu :)