Lajtowa przejażdżka | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Lajtowa przejażdżka

Piątek, 16 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 1

Na dzisiejszy dzień mieliśmy w planach dłuższy dystans, ale przez obsunięcie w czasie wyjechaliśmy przed 18 na krótką trasę spokojnym tempem. Jutro planujemy dłuższy wypad, więc trzeba było oszczędzać siły. Pogoda na weekend wspaniała – kilkanaście stopni powyżej zera i niewielki wiatr. Już dzisiaj niebo było zupełnie czyste a po południu było tak ciepło, że można było chodzić na krótkim rękawku.

Ruszamy drogami wewnętrznymi w kierunku Dębogórza. Następnie skręcamy na drogę wiodącą przez las koło jednostki wojskowej. Po pewnym czasie zjechaliśmy z szosy na kostkę brukową, ta niestety doprowadziła nas do jeszcze innej jednostki. Wracamy z powrotem, w Dębogórzu skręcamy na polną drogę do Suchego Dworu. Stamtąd już do Gdyni lecz nie wracamy do domów, tylko kierujemy się na Babie Doły. Wjeżdżamy na ulicę Płk. Dąbka jadąc nią prawie do końca. Potem ścieżką rowerową dojeżdżamy do Babich Dołów, czyli dzielnicy Gdyni graniczącej z lotniskiem, na którym odbywa się co roku Open'er Festival. Zajechaliśmy chwilę nad plażę (nie schodziliśmy na nią ponieważ nie mieliśmy blokady i czas nas nieco gonił) po czym ruszyliśmy w drogę powrotną dojeżdżając około 19 30.
Jutro wybieramy się na Kaszuby – głównym celem będzie Lębork gdzie byliśmy rok temu, wtedy niestety przegraliśmy walkę z wiatrem i wróciliśmy pociągiem.