Niezamierzona wizyta na lotnisku w Rębiechowie | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Niezamierzona wizyta na lotnisku w Rębiechowie

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 3

Bardzo ładna pogoda utrzymuje się już od kilku dni. Dziś po szkole mieliśmy zamiar jechać do Żukowa, jednak podczas jazdy zmieniliśmy trochę cel wycieczki. Wyjeżdżamy po godzinie 16 i kierujemy się lasem w stronę Chwarzna, a potem Chwaszczyna. Dzisiejsza trasa to spora ilość dróg w terenie lub po betonowych płytach. Następnie udajemy się betonowymi płytami w stronę Rębiechowa, skąd mieliśmy zamiar jechać do Żukowa. Było jednak dość późno, a niedaleko znajdowało się Gdańskie lotnisko imienia Lecha Wałęsy, więc udaliśmy się zobaczyć nowy terminal. Trochę zachęciły nas do tego latające nad głowami co 20 minut samoloty. Dojechaliśmy do pasa startowego, jednak sam terminal (niedawno modernizowany) znajdował się za daleko aby uchwycić go obiektywem telefonu.

Wygląda on mniej więcej tak :)

Słońce powoli się chowało, więc ruszamy w drogę powrotną, bardzo podobną do tej, którą dostaliśmy się do Rębiechowa, z tym wyjątkiem, że za Chwaszczynem wjeżdżamy do Gdyni, zjeżdżamy do miasta, a ostatni odcinek do domu pokonujemy lasem w kompletnej ciemności. Na więcej tekstu nie ma czasu, jutro wyjeżdżamy bowiem z samego rana na około 110km i trzeba się wyspać. Niech resztę opowiedzą Wam zdjęcia :)

W drodze do Rębiechowa © gdynia94

RTCN Chwaszczyno goszczące po raz kolejny na naszym blogu © gdynia94

Za Chwaszczynem mijamy żwirownię © gdynia94

Nad nami co chwilę lądują samoloty © gdynia94

Lotnisko w Rębiechowie z daleka. Na zdjęciu tego nie widac, ale niedawno skończono prace nad nowym terminalem © gdynia94