Krótka przejażdżka po Trójmiejskim Parku Krajbrazowym + prognoza pogody na najbliższe dni | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj po szkole wybraliśmy się na kilkanaście kilometrów do lasu. Nie chcieliśmy się zmęczyć, ponieważ jutro w naszej szkole odbywa się turniej w piłkę nożną dla licealistów i chcemy być w dobrej dyspozycji. Wyjechaliśmy po godzinie 18. Po kilku kilometrach spotkaliśmy Łukasza i z nim kontynuowaliśmy jazdę do samego końca. Sporo pogadaliśmy, głównie o rowerach.

Druga sprawa to najbliższe dni. Czwartek i piątek będą dla nas wolne z powodu rekolekcji. Chcieliśmy wykorzystać ten długi weekend i zorganizować przynajmniej jedną długą, 200kilometrową trasę. Po obejrzeniu prognozy na najbliższe dni, kompletnie się załamaliśmy. Wszystkie plany idą się... Deszcz, wiatr - 5,6 w skali Beuforta, a w weekend max temperatura to 3 stopnie Celsjusza. O ile temperatura i deszcz aż tak nas nie ruszają, to jazda przy wietrze o mocy 24 węzłów jest po prostu niemożliwa i niebezpieczna. Mieliśmy zamiar w marcu przejechać ponad 1000 kilometrów, co byłoby pewne, gdyby nie taka pogoda. Przy takim obrocie spraw, nie ma co liczyć na tysiaka. Obyście w innych częściach Polski mieli lepszą pogodę, koledzy bikerzy!

Kategoria do 49 km

| 14:02 piątek, 30 marca 2012 | linkuj Czasem musi być brzydko by potem było super słonecznie :P:P:P:P co do wiatru tęsknię za gdyńską piździawą kiedy jechało się pod wiatr 5 km/h na najlżejszych przełożeniach hahahah . Ogólnie taka pogoda ma swój klimat , jeździ się ciężko ale ja się nie denerwuję, to taj jak by wyjść w zimę na rower i się wściekać że ślizgasz się po śniegu. A właśnie marzy mi się wyruszenie w taki wiatr w bezchmurną słoneczną pogodę :D:D:D:D:D. Byle nie ulicami bo chwila i wiatr spycha pod koła hehehhee. Pozdro
DaDasik
| 12:06 środa, 28 marca 2012 | linkuj Wiatrzysko okropne. u nas też... Ciężko się jeździ. 10km daje w tyłek jak 50.
jubilat2
| 14:01 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Mam dokładnie taka samą sytuację. Rekolekcje pon wt sr a kazdy dzien bardzo wietrzny :-/
arkowiec1929
| 13:09 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj ale padaka... zobaczymy miejmy nadzieje, ze bedzie lepiej

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apoto