Zbychowo | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Zbychowo

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 1

Pogoda dziś od rana bardzo niepewna, niebo wyglądało jakby w każdej chwili mógł spaść deszcz. Nie mogłem więc pojechać dalej, pokręciłem się po okolicy, żeby w każdej chwili móc szybko wrócić do domu. Wyjeżdżam z miasta i ruszam w kierunku Dębogórza Wyb. Następnie mijam oczyszczalnię ścieków i po jakimś czasie wjeżdżam na drogę wojewódzką 100. Przez kilka kilometrów biegnie ona z zachodu na wschód niemal całkiem prosto. Wiatr wiał dziś ze wschodu dlatego po kilkuset metrach cofnąłem się by objechać ją gorszą drogą, kawałkiem przez las pod górę. Przejechałem więc wsi Dębogórze i Kosakowo, dojechałem do Pierwoszyna i stamtąd ruszyłem 'setką' z wiatrem w plecy.

Wojewódzka 100 © gdynia94

Te kilka kilometrów pokonałem szybko, skreciłem na polną drogę a nastepnie dostałem się na drogę z płyt, którą dojechałem do Redy. Dalej w zasadzie nic ciekawego, podjazd lasem do Zbychowa i powrót przez Koleczkowo.

Pięciokilometrowy podjazd do Zbychowa © gdynia94

Dw 218 © gdynia94

Remont drogi w Koleczkowie w ciągu dw 218 © gdynia94

Ostatecznie wyszła całkiem fajna średnia, chociaż nie odzwierciedla ona aktualnej formy, zresztą dystans krótki. Na końcu w mieście starałem się podciągnąć ją w górę ale przed samym nosem zatrzymały mnie 2 czerwone światła. W najbliższych dniach pogoda będzie wręcz fatalna i nie ma kiedy sprawdzić się na dłuższym dystansie po przerwie. Nie chcialo mi sie zatrzymywać, ani nie było na to czasu (ciagla ucieczka przed chmurami) wiec zdjęcia robiłem tylko takie jakie widać :)