W upale | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

W upale

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 1

Od wczoraj mamy wakacje, ja jednak nie odczuwam zbytnio różnicy, ponieważ wakacje zacząłem sobie już 2 tygodnie temu, zaraz po zaliczeniu wszystkich przedmiotów :) miałem wczoraj plany na jakąś trasę, jednak skończyło się na tym, że przed samym wyjazdem zasnąłem i obudziłem się po 2-3 godzinach. Podczas ostatnich 2 dni musiałem wstawać na jazdy na siódmą, wieczorem były półfinały euro więc wszystko to we mnie siedziało. Dziś za to miało być burzowo i deszczowo przez cały dzień, lecz od rana było słonecznie. Wskakuję więc na rower by zdążyć się przejechać przed burzą.

Niestety od początku odzywają się oba kolana. Mimo iż nie jeżdżę dużo, to odzywają się od czasu majówki kiedy po kilku dniach nie dawały rady. Smaruję je codziennie maścią, mogę chronić je opaskami przed zimnem, kupić coś typu artresan active, lecz poza tym nie wiem co robić by problem zniknął.

Z tego powodu tempo od początku wolne, ruszam w kierunku Mrzezina. Temperatura 27 stopni - bardzo męczy bo po 3 tygodniach beznadziejnej pogody ciężko dostosować się do upału. Na dodatek w powietrzu pełno owadów, głównie muszek które przyczepiają się wszędzie podczas jazdy.

Żwirownia w Mrzezinie © gdynia94

Z Mrzezina pojechałem do Połchowa, stamtąd zjechałem lasem po mokrej jezdni i po chwili byłem w Redzie.

Aleja Lipowa na przedmieściach Redy © gdynia94

Chmury na niebie powoli zbierały się na burzę. Nie chciałem jechać więc dalej, w dodatku trzeba było uważać żeby muszki latające wszędzie nie wpadały do buzi. Po chwili skierowałem się do domu.

Droga przez łąki za Redą © gdynia94

podsumowując czerwiec, wyszło marne, niecałe 500km. Musiałem pojeździć trochę by odzyskać formę, lecz zaczynają się wakacje i liczę na kilka długich tras, może jakiś kilkudniowy wypad i minimum 3000 kilometrów ;) Priorytetem na ten sezon miał być dystans 400 kilometrów w dobę, miejmy nadzieję że i to da się zrealizować.