Sierpień czas zacząć | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Sierpień czas zacząć

Czwartek, 2 sierpnia 2012 · dodano: 04.08.2012 | Komentarze 1

W ostatnim tygodniu na rower zabrakło czasu a lipiec skończyłem na marnych 750 kilometrach. Była to połowa z planowanego minimum dlatego chcę jak najlepiej wykorzystać drugi miesiąc wakacji. Od czasu powrotu z majówki ten sezon układa się fatalnie i większość planów przepada, z drugiej strony jest jeszcze druga połowa.
Pogoda od rana była dobra, jednak męczył mnie od rana ból głowy i dopiero wieczorem postanowiłem się gdzieś ruszyć. Wyruszyłem około 18 z planami na około 100km gdzieś w okolicach Kartuz ale na pierwszym podjeździe za miastem szybko zmieniłem swoje plany. Głowa bolała dalej w dodatku nieźle się zasapałem i skróciłem sobie trasę tak, by wrócic przed zmrokiem. Po powrocie okazało się, że mam gorączkę i cały wczorajszy dzień męczyłem się w łóżku a w środku w wakacji jest to naprawdę nie do wytrzymania. Dziś jestem już prawie zdrowy ale z jazdą muszę się wstrzymać do jutra. Przepadły również plany na najbliższą trzysetkę ale to jest jeszcze do odrobienia.

Wziąłem aparat ale jakichś sensownych zdjęć nie było więc wrzucam tylko jedno, robione kalkulatorem :)