Po zmroku | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

h km/h:

Po zmroku

Środa, 31 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 1

Ostatni tydzień przeleżałem w łóżku przez chorobę, a w tym czasie w pogodzie wiele zdążyło się zmienić (szczególnie jeśli chodzi o temperaturę). Ubieranie się na rower nie będzie już oznaczać zakładania bluzy, czas odkopać z szafy takie rzeczy jak kominiarka czy długie rękawiczki. Do tego na czas zimowy muszę z powrotem wrócić do grubych opon, a z racji, że mam je zajechane to trzeba będzie wybrać się do sklepu.

Po szkole wsiadłem na rower z zamiarem zrobienia małej pętelki w okolicy. Powoli się ściemniało i nie mogłem ustawić odpowiednio aparatu na tryb nocny. Kiedy już go znalazłem, nie umiałem zmienić ustawionej na 8s migawki i zdjęcia wychodziły takie jakie widać niżej :D Muszę pokombinować przy zdjęciach nocnych bo w zasadzie większość wypadów będzie odbywała się teraz po zmroku.

Dodam jeszcze, że jadąc lasem koło Dębogórza nagle usłyszałem jakiś szczek, spojrzalem w bok i zdążyłem zauwazyć tylko świecące oczy :D Wcisnalem nogę w pedał i uciekałem czym prędzej, nie widzialem nawet jak wygląda ale po chwili odpuścił sobie ściganie mnie.
W liczniku bateria padła już niemal całkowicie.

Chylonia - widok z serpentyny na Pogórzu © gdynia94

PS. Po raz kolejny usunął mi się wpis ale tym razem udało się go odzyskać. Wszystko z winy przeglądarki, która sama z siebie usuwa tekst (?!)