Luźno po mieście | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Luźno po mieście

Piątek, 16 listopada 2012 · dodano: 16.11.2012 | Komentarze 5

Z racji planowanej na jutro trasy, dziś postanowiłem pojeździć sobie na spokojnie po mieście z aparatem. Jeśli chcę pojechać jutro na setkę, muszę wstać około 4, bo potem nie będę miał czasu - oby się udało :D

Najpierw udałem się na wysoko położoną część Leszczynek by znaleźć miejsce, z którego widać Estakadę Kwiatkowskiego wraz z północnymi dzielnicami Gdyni. Wdrapałem się wzdłuż estakady, następnie skręciłem w uliczkę, którą wg Google Map mogłem przedostać się dalej. Początkowo jeszcze jechałem, później zaczęła się wąska stromizna i musiałem zsiąść z roweru. Z czasem było już tak stromo, że ledwo wchodziłem. Zaczęły się schodki ale wspinałem się dalej bo nie opłacało się już wracać. Gdy cały zziajany wlazłem na samą górę, około 20 metrów przed nią przeleciały 2 duże dziki. Wiadomo, że dziki nie od dziś grasują na granicy lasów z miastem, lecz te uciekały od strony ulicy. Przestraszyłem się nieźle i bałem się ruszyć dalej myśląc, że jest tam ich więcej. Po chwili uświadomiłem sobie, że uciekały przed człowiekiem i pojechałem dalej, jednak juz bez planów szukania tego typu miejscówek :D Przez osiedla Grabówka dostałem się do centrum.
Niestety na Skwerze Kościuszki pomimo 2 z 3 kresek baterii rozładował się aparat. Sama jazda po mieście z racji jutrzejszego dnia jakoś mnie nie zadowalała więc od razu cofnąłem się do domu.