krótko po mieście | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Temperatura:-3.0

krótko po mieście

Sobota, 8 grudnia 2012 · dodano: 08.12.2012 | Komentarze 8

Zmieniłem dziś opony z letnich na zimowe, czyli zdjąłem slicki a założyłem grube. Dziś pokręciłem się tylko po mieście po nieco zaśnieżonych ścieżkach rowerowych nie chcąc ładować się na mokrą jezdnię. Jedyne co było warte zobaczenia na trasie to gość również jadący na rowerze, w krótkich spodenkach i ze szlugiem w ręku :D

Estakada rowerowa w dalszym ciągu zamknięta © gdynia94
Kategoria do 49 km, Olaf

gdynia94
| 21:46 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Ja się specjalnie nie przygotowywałem - założyłem tylko 2 stare, dość porządnie już zjechane opony. Ochraniaczy nie kupuję, bo na średni mróz wystarczą 2 pary skarpet i wkładki do spd. Póki wystarczy mi to co mam to szkoda mi kasy na różne tego typu rzeczy :) tym bardziej, że niedługo święta i może cos pod choinką znajdę :D
| 18:03 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj ochraniacze kupiłem 2 dni temu teraz tylko opona chociaż na tył i jazda hehehehe , mam takie wrażenie że tylko ja jestem na szarym końcu ze startem w zimowy sezon
gdynia94
| 23:21 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Pozostaje tylko czekać co wymyślą żeby połączyć wszystko razem :D Trzeba przyznać, że miasto od jakiegoś czasu wzięło się za infrastrukturę rowerową ale na zrobienie drugiej estakady potrzeba też kasy więc nie będzie to takie proste

michuss
| 22:56 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj No więc właśnie-bez połączenia Hutniczej z Wiśniewskiego jest to wszystko mocno "od czapy";)
gdynia94
| 22:52 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Jeśli powstanie jeden ciąg rowerowy z Obłuża do Leszczynek to estakada w miarę się przyda (będzie można omijać uliczki wokół terminalu gdzie kręci się masa tirow). Najpierw jednak powinna ona powstać od ul. Janka Wiśniewskiego do Hutniczej, gdzie trzeba wziąć rower pod pachę i przejść przez wielkie torowisko żeby pokonać ten odcinek. Tutaj bez estakady można sobie jeszcze poradzić :)
michuss
| 22:02 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Śmieszna ta gdyńska estakada rowerowa. Chyba nikomu nie potrzebna... ;)
gdynia94
| 19:54 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj taki klimat mamy, bardziej morski jak kontynentalny :D Przez co nie zawsze mamy takie zimy jak w głębi Polski ale za to latem to się odbija :/
completny
| 19:38 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj W sumie to u Was nie jest jeszcze tak zimno. We Wrocławiu jest już za to niezła piździawa :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malas