Wiatr głowę urywa | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Wiatr głowę urywa

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 7

Dzisiaj wiatr bardzo przybrał na sile i jechało się naprawdę kiepsko. Jako cel obraliśmy Mechelinki, czyli małą nadmorską miejscowość. Wyjeżdżamy parę minut przed godziną 13. Pierwsze kilometry to ostry podjazd "serpentynami" w kierunku północnych dzielnic Gdyni. Potem wiatr mocno wiał nam w bok i spychał na pobocze, w dodatku mimo niedzieli na drodze był dosyć spory ruch.

W Mechelinkach zrobiliśmy kilka fotek zatoki, zahaczyliśmy jeszcze o sklep i postanowiliśmy, że jazda dalej w kierunku Rewy nie ma sensu. Jazda po prostu nie sprawiała przyjemności przy podmuchach wiatru, które uniemożliwiały chwilami oddychanie. Powrót za to w większości z wiatrem w plecy, więc mieliśmy z jazdy trochę przyjemności. W tygodniu wiatr ma osłabnąć, co postaramy się wykorzystać.

W stronę Gdyni... © gdynia94

...i w stronę Rewy © gdynia94

Torpedownia na Babich Dołach © gdynia94

A po drugiej stronie Mierzeja Helska i prawdopodobnie okolice Jastarni © gdynia94

Przez wiecznie trwające prace budowlane, brzeg w Mechelinkach traci na wyglądzie © gdynia94

Dworek w Mostach © gdynia94

W najbliższy piątek oraz weekend w Gdyni jak co roku ma miejsce super impreza - Kolosy, czyli spotkania podróżników prezentujących swoje wojaże. Oczywiście nas tam nie zabraknie. Głównie nastawiamy się na wycieczki rowerowe. Cały piątek spędzimy więc na pewno na Hali Widowiskowo-sportowej w Gdyni. Natomiast w weekend prawdopodobnie, jeśli pogoda pozwoli, wybierzemy się razem na jakąś dłuższą traskę.

Kategoria do 49 km

jubilat2
| 18:51 wtorek, 12 marca 2013 | linkuj Zaciekawiła mnie ta torpedownia. Znów mam powód zeby przyjechać na M.B.
completny
| 11:13 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Mój brat studiował swego czasu w Gdańsku, a więc nasłuchałem się już o słynnym nadmorskim wietrze :P
michuss
| 10:50 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj No, na te Kolosy swego czasu (jak jeszcze mieszkałem w Wejherowie) też zawsze się wybierałem. teraz z kolei dotrzeć nie mogę na Włóczykija w Gryfinie. ;)
| 21:45 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj HEHEH no i Foty Bajeczne , wiedziałem kiedy przyjechać no i miałem to samo niebo co Wy :D:D:D co do rewy to jest właśnie Fajne gdy dojeżdża się do tego ostrego zakrętu w prawo kiedy pizga a nie da się jechać :D:D:D:D:D:D.
dla takiej pogody i wichury warto zaliczać takie miejsca , i to nazywa się walka z wiatrem:D:D:D.
chciałbym zaliczyć kiedyś wypad na Otwarte w sztorm to by było coś.
Pozdro chłopaki i do następnego , i mam nadzieje że wspólnie rowerowego :):).
gdynia94
| 21:37 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj i to koniecznie :)
Mati94
| 21:28 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj No rzeczywiście genialnie wygląda to morze , muszę sobie znowu odświeżyć ten widok na żywo.
grigor86
| 20:54 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Na otwartym morzu fale pewnie nieporównywalnie większe w tym wichrze, ale i tak zdjęcia morskie są przepięknej urody - Dzięki Gdynia!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw