Słupki rtęci podskoczyły aż miło! | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Słupki rtęci podskoczyły aż miło!

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 4

Chcieliśmy się dziś wyrwać na setkę, może trochę więcej. Pierwszy taki dzień nad morzem, kiedy mogliśmy pojeździć w krótkich spodenkach. Niestety wiało dość mocno ale trasę ukróciliśmy dość nieznacznie. W planach była wyprawa gdzieś na Mierzeję Helską by posiedzieć sobie na plaży i wrócić do domu. W jedną stronę mieliśmy konkretny podmuch w plecy od południa więc do Pucka dojechaliśmy w ekspresowym tempie po 50 minutach jazdy ze średnią ponad 26,5 km/h. Dalej do Władysławowa również bez problemów.

Wjeżdżamy kawałek na Mierzeję Helską (błędnie określaną jako półwysep) i odbijamy na plażę. Nie jedziemy dalej gdyż mamy świadomość jak trudny będzie powrót pod wiatr. Niebo zdążyło się zachmurzyć, mimo to posiedzieliśmy na plaży około godziny (woda na otwartym morzu nie nadaje się jeszcze nawet do moczenia nóg :)). Powrót zaplanowaliśmy drogą wojewódzką przez Redę. Na początku tak ciężko, że wiatr dosłownie spycha nas z pobocza na jezdnię i uniemożliwią jazdę z większą prędkością jak 17km/h. Potem jednak dmucha też od boku a czasem i w plecy.

Było dość duszno a na zachodzie nad niebem wisiały ciemne chmury. Co jakiś czas zrywał się deszcz ale do końca naszej dzisiejszej wycieczki nie zdążyła nas złapać ulewa, jedynie trochę nas zmoczyło. Ostatnie 10 kilometrów chodnikami wzdłuż krajowej szóstki. A co w weekend? Jeśli pogoda pozwoli to szarpniemy się na jakiś większy dystans. Być może pierwsza dwusetka w sezonie :]