Trochę terenu się nam zachciało! Góra Donas | gdynia94.bikestats.pl Jednośladami przez Polskę

Trochę terenu się nam zachciało! Góra Donas

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 4

Dziś miała być dłuższa wycieczka, jednak przełożyliśmy ją na jutro. Będzie cieplej a dzień w szkole w ostatnim tygodniu nauki można opuścić. Na dziś za to zaplanowaliśmy odwiedzenie wieży widokowej na górze Donas. Zanim dotarliśmy na szczyt góry Donas, okrążyliśmy ją wkoło. Niestety dojazd do wieży od Dąbrowej jest fatalnie oznaczony i potem musieliśmy jechać już 'na czuja'. Aparat, który ze sobą wzięliśmy zawiódł (zresztą nie po raz pierwszy) - nie uruchamiał się, więc nie mogliśmy porobić zdjęć w przybliżeniu. Szkoda, bo niebo było dziś niemal idealne czyste. Odkładamy więc na potem odwiedzenie drugiej wieży widokowej, którą mieliśmy dziś zamiar zaliczyć. Kiedyś przejedziemy się więc jeszcze raz na górę Donas a potem na Kolibki.

Swoją drogą kręcąc się wokół góry, fajnie było po bardzo długiej przerwie znów pojeździć w terenie (przez zimę mogliśmy tylko męczyć asfalt). Do domu powracamy lasami Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego. Dzisiejsze tempo zaniżaliśmy specjalnie aby nie zmęczyć się przed jutrzejszą, poważną trasą. Ruszamy z samego rana, punkty widokowe również mamy w planach. Pogoda poza wiatrem również będzie sprzyjać, miejmy nadzieję, że podołamy dystansowi bo nasza dyspozycja na dalsze wycieczki pozostawia jeszcze wiele do życzenia.

Jedyne kierunkowskazy jakie niestety na drodze spotkaliśmy © gdynia94

Zza drzew wyłania się wieża widokowo - wiemy gdzie jechać! :) © gdynia94

Po kilku minutach terenowej jazdy pod górę jesteśmy pod wieżą widokową © gdynia94

RTCN Chwaszczyno na horyzoncie © gdynia94

Pozostałości śniegu na szczycie © gdynia94

Nareszcie trochę terenu! © gdynia94
Kategoria do 49 km

| 21:33 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj No chłopaki wielka niespodzianka dla mnie :D:D:D:D
Moja ukochana wieża widokowa na mojej rodzinnej dzielni JEAAAAA.
Już otwarta a myślałem że na regulaminie pisze że od 31 kwietnia.
Na Dąbrowie zawsze śnieg do późna leżał nawet do Maja hehe może ta kupka śniegu przeżyje do mojego przyjazdu :P:P.
Jak będziecie mieli czas to zabieram Was na nowo zbudowaną wieżyczkę w Gdańsku :D:D.
Sam jeszcze tam nie byłem więc będzie ciekawie ją znaleźć. POZDRO i do zobaczyska za półtorej tygodnia :D
| 21:22 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj No chłopaki wielka niespodzianka dla mnie :D:D:D:D
Moja ukochana wieża widokowa na mojej rodzinnej dzielni JEAAAAA.
Już otwarta a myślałem że na regulaminie pisze że od 31 kwietnia.
completny
| 21:22 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Fajna wieża. Dobre widoki nadmorskie. A co do opuszczania szkoły to lepiej chodźcie do końca. Jeszcze zatęsknicie :P
grigor86
| 20:54 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj Super widoki

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emkre